Underbar dag helt enkelt

Att sätta ord på allt? Hur ska det nu kunna gå till? För jag är så överröst av känslor, så glada, så tacksamma, så underbara känslor så det är obeskrivligt! För det första fick jag träffa bästaste och fick present! Underbart, saknaden har varit stor även om det bara handlat om en vecka!

Sen fick jag äntligen den ensamtiden som jag så länge behövt med Emily, den som vi båda har behövt!

Känslan utav att tårarna var på väg, att någon såg igenom, någon som kunde sätta ord på hur det faktiskt är. (Är det henne eller mig jag pratar om?)

Tack för att ditt lyckorus överfördes till mig! Tack för att jag fick vara pålen att luta sig mot!

Kärlek till er båda! Så stor, så oövervinnerlig (?), så jävla bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0