trannis

Idag var en jävla chill dag, tog dt lugnt med Oliven på morgonen och lämnade honom sedan till hans far. Efter det hamnade jag på ett tåg och åkte hem för att arbeta. Jag som va igång till 1000 orkade inte ens städa och tvätta när jag kom hem, det gick käpprakt nedåt. Iallafalll så hamnade jag i slutänden med Em och Sainey på mackidonken! Och det var bra, jävla trevligt, och jävla roligt, som det brukar kunna bli med de där två.

Och allt kommer att lösa sig på ett elr annat sätt. I feel it, <3

Garvade rätt duktigt när jag läste denna i vart fall.. :)

(Note: I'm selling t-shirts at Comic Con in San Diego. Two men are dressed as Star Wars characters come to my booth.)

Jedi #1: "Man, these shirts are all great. I don't know how I'll pick."

Coworker: "Well, they are two for $35, so you can get any two you like."

Jedi #2: "Is there any deal for three?"

Coworker: "Nope, just by twos."

(Suddenly, the second Jedi activates his light-up light saber and speaks in an angry, menacing tone.)

Jedi #2: "How about now?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0