Tack

Gick med i en ganska bra grupp på Face igår, vi som alltid skjuter upp saker som vi lika gärna kunde gjort nu, eller något liknande. Stämmer ju bara in alldeles för bra på mig för självklart fastnade jag ju framför den låten och en till och helt plötsligt ringer jojjo och säger: Nu går jag. Så då var det bara att stressa lite vilket resulterade i fula underkläder och eftersom min bikini fortfarande är i Väsby så blev det solning i fula underkläder idag, men de e som jag säger, Detaljer.

Väl nere i Centrum mötte jag på jojjo, hon såg väldigt frånvarande ut så jag började garva så fort jag såg na. Konsum nästa där kakor och vatten inhandlades och på en liten skit butik köptes ett par solglasögon och sen var jag Fit for strand.

Finns så jävla mycket som har hänt den här dagen att jag inte ens vet vart jag ska börja. En för och Emot lista kanske skulle platsa in.

Mycket sol! Bli brun men samtidigt varm.
Nära volleybollplanen! Snygga pojkar men samtidigt en volleyboll plan.
Vatten! Bra att svalka sig med men sen blir man ju jätte blöt.
Jojjos lakan! Inget negativt, bara positivt, att sitta på och värma sig i samt skratta åt.
Alla konstiga kommentarer. (jojjo hjälp mig mitt minne e kasst!) väldigt roliga men det negativa är ju att man måste komma ihåg dem.
3.5 or. Jag tvingade killen i kassan att titta på mitt leg.
Jojjo gick men det gjorde inte skon. Hon tappade skon och det var bara roligt

Slut med att försöka minnas en dag som bara varit bra rakt igenom med BÄSTASTE!
Sånna här dagar vet jag  how I feel that good sober.

Tack Johanna Svalgård för att du och jag e sjuka i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0