Rosa lapp med en tå?

Jag vet inte  vad jag ska säga, jag får verklgen inte fram ett ord, för jag är i chocktilstånd. Att jag inte lagt märke till pappret, pappret som legat på hyllan säkert ett bra tag. Är det städdags ändå så är det och jag la märle till en konstig rosa sak med bild på en fot med en blomma i, samt en arm med en klocka på. Förvirrande? Jo tack jag vet. Sen hade jag även snabbt kollat på texten bredvid, där såg jag något om gym. "Kanske kan du bygga ett gym eller snickra dopljusstakar".

Nu började jag tänka. Vad i hela helvete var det här?

Men helvetet var det ju inte, det var helt tvärt om, det var någon jävla reklam propaganda skit från kyrkan i kallhäll. Nyfiken som jag är kunde jag dock inte hindra mig själv från att titta inuti det här häftet och där fick jag en smärre chock. På 2 hela A4 hade de lyckats träffa in massa kurser, träffar, körer, konfirmationer och fan och hans moster.

Nej ni, vad i hela helvete ska det där vara bra för, och vilken dum jävel lägger skiten i mitt rum? Som att jag skulle börja tro på Gud? Aldrig, i hela mitt liv att jag tänker gå ner på någon kurs eller who the fuck cares.

Stupidos.

Kanske svor lite väl mycket, men det är bara för att demonstrera hur upprörd jag blir utav detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0