Recept på taco?

När vi satt och åt middag idag så kom vi in på ett samtal som handlade om maten vi åt, nämligen tacos.

Frågan är nämligen man alltid glömmt något nät det är dags att börja äta rullen med mjukt bröd som man gjort. ( ja jojjo jag skriver man för detta händer alltid alla) För antingen glömmer man, lök, gurka, stark sås, ost. Och sen i nästa rulle så överdrivs det som glömdes gången innan, så fucking jävla taco rullen blir ALDRIG perfekt!

Borde finnas taco recept. Så man gör rätt lixom. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Njaa.. jag vet inte om MAN är rätt där.. för vissa (JAG) lär sig av sina misstag.. och mina tacosar bli faktiskt nästintill perfekta rätt ofta..



Så jag måste nog rätta dig där ändå ;D



PUSS <3<3

2009-08-15 @ 17:47:24
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0