om allt och lite mindre

Mitt emo inlägg igår va väl kanske ganska onödigt kan jag tänka såhär i efterhand, men varför sitta och överanalysera något, antagligen så ville jag väl bara få skiten ur mig, och framförallt kunna se tillbaka om x antal år för att se om det fortfarande är så eller bara garva åt mina egna ord när jag har det så jävla bra om x antal år framåt.

Sen vad jag har för planer nu, som faktiskt bara en person än så länge vet om, det är en annan sak, i sinom tid kommer alla få veta och i sinom tid vet jag om det ens kommer att gå att genomföra. Det är sånt som kommer att visa sig, i sinom tid.

Idag har iallafall min dag inehållit jobb, gudson, jobb, restaurang, jobb och nu snart sova i sängen och inte på golvet framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0