Jag orkar verkligen inte.

Nej, det är inte värt det. Det är ta mig fan inte värt ett jävla skit.

Vad ska jag med allt till, vad ska jag med pengar, körkort, jobb, bra utbildning, bra betyg, bra pojkvän och människor till. Vad i helvete, kan någon bara förklara meningen med allt? Vad är meningen med att vakna upp med en känsla, ha den hela dagen och somna med den på kvällen. Vad är det ens för mening med att gå upp när var enda dag ändå är dagen innan sig lik.

Vad är meningen med att bry sig, vad är meningen med att försöka, vad är meningen med att sällan må bra.

Jag behöver ha ett barn bara.

Något som gör att den här skiten bara känns så jävla värt att stå ut, och klara av morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Mia

jag känner som du vill känna inför oliver och mina katter of corzz.. men även inför mina vänner..

2009-08-11 @ 09:41:15
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0