Ett dygn i en random 18årigs liv.

Det var lördag, min plan på att göra något galet och random verkade ha runnit ut i sanden, då det plötsligt kom jag och tänka på vad jag sett på ett anslag i bålsta om "Wakeboard SM i Nynäshamn!" Så jag ringer upp min vän och frågar ska du med? Som svar fick jag att hon tyckte det lät roligt. (Denna vän kunde dock inte komma för att det blev för sent för henne.)

I vilket fulla fall som helst så skulle min andra vän med och det var faktiskt lagom. Så vi som skulle åka ut och titta på snygga pojkar i våtdräkt missade tåg samt buss så precis när vi kom fram så var tävlingarna slut för dagen. (Nu vill jag bara säga att vi mött upp en annan kompis på tåget som bodde där, mitt ute i ingenstans). Vi promenerade till en Pub där jag och min vän köpte en pizza för att dela på och sedan en var sin Cider och våran bonde kompis tog en öl också! Vi spelade biljard samt kastade pil på den lokala alkis puben. Ganska random med tanke på att jag är från Kallhäll och min vän från Flempan och vi var i nynäshamn.

Efter det tog vi tre damer en promenad till Nynäshamn (hamn?) där vi satt ochy försökte få skjuts hem till bonden vilket inte gick så bra. Så det blev till att vänta, och vänta på att buss helvetet skulle komma. Så där satt jag på bussen tillsammans med Flempan/Frugan och Bonden och pratade, skrattade och pratade i telefon med Södertälje. Han är ju inte lite fin den killen. Ja, på bussen satt också två fjortisar som gick av på samma ställe som vi. Jag behöver inte säga mer om det.

Efter mycket om och men med irriterande SL horor, eller det kanske var lite grovt sagt med SL idioter iallafall. Eller nej, Horor, de jävlarna får ta mig fan va horor. Ja men iallafall efter mycket strul så hamnade vi på Tele...
...skop?
...vink?
...graf?
Juste Telegrafen hette det! Jävla kul var det iallafall! Träffade en massa löst och trevligt folk!
Och dagen efter så kollade vi på wakeboard SM med Cola i blåsten. En hamburgare fick vi i oss också. Men det var inte på samma ställe.

Nu börjar jag känna att inlägget är lite långt, jag har tappat skrivar glöden och vill bara lägga mig i sängen och läsa ut den där jävla boken som är helt jävla värdelös.

Så det var det dygnet halvt om halvt.

Bilden tagen på Wakeboard SM.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0