Vana

Jag är en sån som är väldigt van med att alltid få precis vad jag vill ha, jag är oerhört envis och duktig på att förhandla och det är sällan en sak inte går så som jag vill ha den. I mitt nuvarande förhållande så finns det någon på andra sidan som inte rättar sig efter mig, och inte gör precis vad jag vill. Det är bra, men ändå är det jobbigt. På ett sätt så vet jag att jag behöver precis en sån som han, men på andra sidan så ligger det jobbiga i att det är något nytt, något jag inte är van vid.

Jag måste lära mig, verkligen måste lära mig att ibland går det inte alls som jag vill samtidigt som han inte alltid ska behöva stå som en motpol och säga ifrån, att ibland då kan man faktiskt ge med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0