gårdag och lite idag

Mina vita månader börjar nästa helg.. Fattar fan inte hur det här ska funka för så fort jag är hemma är det som atat alkoholen skriker på mig och tvingar mig att dricka den. Men jag ska behärska mig. Försöka i vart fall. Och kan jag inte behärska mig får jag väl se till att göra ngt annat istället.

Igår var faktiskt jävligt trevlig, jag fick träffa N och han fick träffa mina vänner samt vise värsa, visst att jag känner alla hans kompisar men ändå. Jag fick se en viss Fredde leka strippa med en stolpe samt även en Rebecka som gjorde samma sak. Jag träffade också en viss kille som jag glömt namnet på men som hade samma humor som mig. Det var jävligt roligt. Pundarn va också  där.

Juste, jag träffade en väldigt snäll uteliggare också. Han sa att den borgeliga (?) regeringen var bättre än den andra.

Sovsällskap hade jag också inatt utav N. Härligt. Jag tycker inte om att vara själv.

Och idag var det till att gå upp tidigt och åka till Kallhäll för att träna på gymmet. Och nu är jag helt slutkörd. Det som hitills gjort dagen var dock kebaben. Kärlek till den.

Så nu är det dags att börja fixa sig snart och åka ut till sigtuna. Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0