Fotboll, fotboll

Igår var kaos, hände så mkt att det är helt galet.
Bråkade rätt duktigt med N, vägrade gå upp ur sängen, va med johanna, drack vin klockan tidigt. Cattis+Erik kom, Kaos med att fixa. N mfl kom ut hit. Då blev det bra igen.

Idag va det fotboll. Premiär match mot Halmstad. Gnaget Vann och jag satt på östra. Saknade draget från norra som fan. Såg dock en kille som jag sett på Norra rätt många gånger som också satt på östra med sina kompisar. Och jag tänkte på det, varför sitter en AIK huligan runt 20 med några utav sina andra AIK huligankompisar på västra. Några förslag kom fram iallafall.

1. De hade upptäckt hur skönt det är att sitta istället för att stå när man kollar på fotboll.
2. De hade tröttnat på att skrika en massa.
3. De hade mognat .

Inget av detta stämmde särskilt bra då de stod upp, skrek och va allmänt omogna så min fjärde punkt som är

4. De är inte välkommna på norra

är nog den mest troliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0