Varför?

Kollade på Idol idag och fattar verkligen inte mitt beteende över huvudtaget, jag började med att få tårar i ögonen och skit. Fattar verkligen ingenting, jag grät när personer gick vidare och när de inte gjorde dt var det också alldeles blött i ögonen. Jag fattar verkligen inte varför jag reagerar på det här sättet. Det är bara helt normala saker men ändå blir jag alldeles till mig. Nu borde jag egentligen sitta och plugga till naturkunskapen men det känns som om det inte har satt sig nu kommer det någonsinn att göra dt? Tror inte det. Sen vette fan, var och provade skora i en storlek större idag också. Det känndes pissigt med tanke på att de e alldeles för stora. Damp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0