suck

Idag kännde jag mig faktiskt frisk så jag bestämmde mig för att fine jag tar och e med Sofi, kul kul tänkte jag så jag följde med henne när hon simmade. Av den anledningen att jag inte var riktigt 100% kry än men jag promenerade med henne fram och tillbaka medan hon tränade, fick en jävla massa skit sagt och jag hade det väldigt trevligt. Efter det drog vi oss hem till Vili där det blev ännu mer prat och garv när vi kollade på youtube klipp. Dock började jag här känna att jag kanske inte var så kry som jag hoppats på och när jag väl var hemma igen, klart som fan att jag ska ha fått feber. Suck. Men imorn ska jag kriga! Vill verkligen till skolan imorn, vill inte hamna efter och så. Visst jag kämpar på rätt bra här hemma tycker jag men ändå. Det är inte samma sak. Att jag ska vara med på idrotten på Fredag känns ganska avlägset dock vilket är väldigt störande då jag VILL vara med. Palla vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0