äggskal

Dagen hitills har gått ut på att hjälpa morsan med att skala ägg, det kanske verkar vara lätt men det e de ta mig fan inte. Äggskalet vägrade lossna och när det väl gjorde det fick man med sig i princip hela äggvitan också. Suck. Så efter ett tag pallade jag verkligen inte längre morsan fick ta över så satte jag mig och räknade matte istället. Mycket enklare men nu fastnade jag på ett jävla tal om någon linjär grejs som skulle vara y=2x+1 och lala något Q=a vad är a? Får gå tillbaka till det igen senare när hjärnan e lite mer på g. B kursen är inte den enklaste! Febern har gått ner nu iallafall så idag blir det till att gå till skolan! Historia och Naturkunskap på shemat. Woho!

Haha fick precis reda på att Jojjo inte skolkar idag, även om det råkade vara så att det är så att de har ngn samarbetsdag! Duktig flicka! Våran gamla tid som skolkare verkar vara förbi xD Jag kommer ju lixom också dra mig iväg till skolan idag. För typ ett år sen skulle jag Aldrig ha gjort det i mitt tillstånd men va fan kan ju inte missa mer av skolan. Hur låter jag egentligen! Känner verkligen inte igen mig själv. Men detta är ju faktiskt bara positivt!

Såg en video idag på MTV som drog igång lite gamla minnen.

Jag: Mamma! Fatta gammal låt det här e! Vilka minnen!
Mamma: Vadå från 6an elr?
Jag: Nää, 6års!

Då kan man snacka gammal låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0