Bättre sent än aldrig

Äntligen nere på landet efter mycket om och men. Åkte iallafall iväg in till stan med 11 tåget för att möta Elli som jag skulle luncha med. Det blev Kebab på falafel kungen så det va najs ^^ Han i kassan va relativt läskig, han höll på att lägga aioli på mina pommes och så o.O usch! Tydligen så kallades det att flirta.. Suck. Bara för att jag var lite finare än vanligt idag eftersom att det var skolfoto. Blev faktiskt bra på det enskilda tycker jag så då e det bara att hålla tummarna för att det ska bli bra på klassfotot också =) Efter det blev det Naturkunskap och idag va Andreas och Lamin tillbaka igen så vi hade ju lite roligt =) Min grupp gjode bästa grejen xD få ett ägg att inte gå sönder, värsta störtkryckan och sen fallskärm på det xD inte för att fallskärmen kommer göra någon skillnad men bara för kul =) Men nu sitter jag här iallafall, med datorn i knät mormor i soffan och morsan irrande någonstans. Måste lägga ut bild på brorsan sen också xD vilken jävla lirare xD


Har fått en ny fiende också, den rosa jävla ballongen! Men jag ska vinna! Jag ska blåsa upp den o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0