till häst

Dagen idag har inte började inte så speciellt roligt med franska! Idag var nämligen dagen jag bestämmde mig för att dessa lektioner ska få en vecka på sig att vara värdig min närvaro. Annars ser jag till att skita i alla de lektionerna och köra på självstudier hemma. Har redan pratat med mamma och vi ska försöka fixa en fransklärare åt mig i sånna fall. Skönt att slippa de där brudarna! Killarna också för den delen! Franskagruppen suger verkligen! Runt denhär tiden och en bit efteråt var jag på så jävla pissigt humör så Frida och Mariam va tvugna att stå ut med mig. Stackars satar. Fick sitta på en häst idag iallafall! Och nu e jag glad och på bra humör igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0