Skola och simmat

Tillbaka till skolan igen efter helgen och det känndes jätte bra, ville komma tillbaka och träffa folket igen men framförallt få hjälp med det där matte talet som jag krigat med under helgen men inte lyckats reda ut men när Saad förklarade så blev det väldigt enkelt på en gång. Kännde mig oerhört pantad med all rätt, det var ju väldigt enkelt faktiskt. Sen var det franska också, inte lätt fortfarande men jag krigar på. Ska inte ha ett enda G nu på gymnasiet ska verkligen kriga. Ingen ogiltig frånvaro heller. Lunchade gjorde jag med mamma och pappa nere på det där lilla aset. Var inte sugen alls på kina mat men så fick det bli iallafall. var inte så förjävligt iallafall det blev det klassiska, ris, friterad kyckling och söt sur sås. Efter maten blev jag lite småförälskad igen, denna gång i en BMW som pappa fått låna medan våran va inne på service. Den här gick på ca 500.000 en 0a för mycket för min budget men ändå, billigare än min Eleonor. Nej fy fan det är bara att spara och kriga.

Simmade med Sofi idag också, det blev 34 längder = 850 m. Stolt .

På torsdag är det Jensen spelen också, då ska jag vara med i någon kon lacross och Catch the flag. Har aldrig vart direkt peppad till att vara med i sånt här men nu vill jag och nu ska jag. Pojkarna ville att jag skulle va med i Volleyboll också men det vägrar jag! för klassens skull o,O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0