Seg dag

E inte på humör för att skriva idag, men känner mig lite "illa" tvungen. Jag e trött. Riktigt trött spec i fötterna. Eftersom att jag gjorde det så oerhört smarta med att ta på mig de högklackade (asfina) stövlarna utan att tänka på att jag efter skolan skulle gå omkring genom i princip hela stan och kolla på kappa och dylikt åt mig, skor åt Milla och byor åt Sofi. Började med Milla på söder och avslutade med Sofi någonstans på ngn tvärgata till sveavägen långt bort åt helvete.

Väl hemma var det bara att sätta mig ner och börja plugga också. Franska glosor och så e dt ngt litet läxförhör i historia på fredag som jag vill göra riktigt bra ifrån mig på xD Så jag krigar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0