Produktiv

Även om jag mest legat i sängen hela dagen med datorn i knätså har jag ändå fått en hel del gjort. Jag har lagt ut annons på Ozzy. Satan vad det tog att skriva. Har länge vant mig vid tanken på arr han ska säljas men nu när jag tog tag i saken och skrev annonsen och la ut den så blev det men ens så verkligt. Han kommer inte vara min lilla gris längre, han kommer bli någon annans häst. Antagligen kommer han att fixa det hur bra som helst men ändå så blir man ju som hästägare lite nojig. Har tur som har mina smågrisar iallafall. Vill inte ens tänka tanken på att någon av de skulle försvinna, har till och med haft grintanten uppe i sängen idag. Iallafall förutom att lägga ut annons på Ozzy har jag också svarat  på annonser från folk som vill ha medryttare. Svarade på en som hade en häst på stäket dock ville hon ha en tjej som var +18 men kan ju chansa iallafall. Svarade också på en tjej som hade en D-ponny i Akalla, ringde och pratade med henne och hon va jätte trevlg. Sen har jag också äntlligen skrivit klart det där jävla CVt och ska ta och skicka iväg det till Arla. Va ju typ hur länge sen som helst jag va där och frågade så det gäller väll att sluta skjuta upp saker. Förutom det har jag också skrivit en del på historia arbetet. Eller gjort en tankekarta och ställt frågor iallafall. Imorgon blir det till att åka in till stan och gå på biblioteket innan salsan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0