Pluggar

Vet inte exakt vart jag ska få orken ifrån, det är så mycket jag vill hinna göra idag.
- Bli klar med labrapporten
- Göra instuderingsfrågorna i Naturkunskap
- Skriva ner alla franska glosor som jag med 90% säkerhet vet att jag kommer få imorn, (bra att vara ute i god tid)
- Räkna lite matte och se till så att jag fattar ordentligt.
- Måste damsuga i rummet eftersom att pappa har hållit på och borra i väggar och skåp så det e fnösel överallt.
- Rensa iordning bland alla hästprylar, vad som ska säljas och vad jag ska behålla.

Nu är jag helt fast på den där labrapporten ska skriva en diskussion om själva labben och jag är totalt lost, det är där jag har möjlighet att tänka till och kriga för ett högre betyg. Sheat Naturkunskap är verkligen inte min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0