pfffft

Nu hoppas jag att de där jävla glosorna har satt sig. l'informatique och filière technique och allt vad et nu är. De där `´ har jag ruskigt svårt för att veta på vilket e i Premiere tror att det är Premiére men jag är osäker. Får kolla det där ngra extra gånger imorn innan jag går in på lektionen. Franska är iallafall mycket mer min grej än naturkunskap, tycker att jag skulle kunna få byta ut den mot ngt annat språk typ spanska elr ngt. Det skulle vara riktigt jävla najs! men nu går ju inte det! Suck. Någon borde ta bort naturkunskap från skolan! Man får ändå bara lära sig samma sak på historian nu i princip. Jag vill bara att den hör terminen ska ta slut så naturkunskaps helvetet är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0