Pengar

Idag har jag lite pang bom fått in 6210 kr. 210 kr eftersom jag var inne i stan och delade ut lappar till folk. Det slet ordentligt på ryggen och en jävla massa ont i fötterna. Stå en hel dag och säga: Hej! (personen tar en lapp) Varsågod!
Eller Hej! (personen nekar lappen) Tack ändå!
Och hela tiden log jag som en galning, sen bara för att man står och delar ut lappar inne ii stan verkar folk tro att man är en levande karta, vart ligger det? hur kommer jag dit? osv. Jag är ingen expert men jag försökte iallafall. Sen att en gubbe va riktigt äcklig och tog på mig gjorde ju inte det hela bättre. Iallafall, efter det käkade jag Sofi och elli på donken där jag började prata om en massa saker som stör mig. Tex. personer som har knästrumpor som sticker upp ca  1 cm ovanför kanten på stövlarna! Det ser bara smaklöst och slarvigt ut! Usch!

6000 fick jag för att jag sålde ozzy, fy fan vad hemskt det var. Jag grät som en galning och det var hemskt som satan. Usch..


Kommentarer
Postat av: johanna

hahah men jag klär mig ju så? hahahah fan att du trodde på det.. xD



men.. han får det bra där också iaf. :)

2008-09-20 @ 21:31:19
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Yossie

Haha gumman jag har så över mina stövlar, SKITSNYGGT :) men smaken är som baken :P



Ozzy kommer alltid vara din på ett eller annat sätt <3 Jag finns här om du vill prata.

2008-09-21 @ 11:13:55
URL: http://yossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0