Pappa bror

Pratade tidigare underdagen med pappa och ville att han skulle följa med mig ut och köra bil, men bara för att vi inte fått papprerna än så ville han inte >.< kanske lika bra men jag börjar bli riktigt otålig, vill ut på vägarna och sätta skräck i folket! Men fick en kväll med min far iallafall! För jag och pappa och lillebror åkte till jakan för att köpa skor till bror och jag ville också med, e klart, skor e ju inte så förjävligt att kolla på. Och det blev ett par Fred Perrysar också, tänkte åka in till City imorn och kolla lite på priserna på de där inne och kanske om det finns några billigare. Men mina fötter avgudade de skorna och nu ville jag faktiskt ha ett par riktigt sköna! Vilket jag ockå fick :D Vi kollade på kläder och annat i outleten också och jag hittade massor men plånboken gillade inte allt jag hittade så det slutade med att det inte blev någonting! Middag på Burger king sen! Whopper! Bror försökte tvinga mig att smaka hans med äcklig sås på! Jag vägrade! (smart!) sen har han också fått världens jävla märke på näsan för att han igår kastade sig på sängkanten när jag "lufttacklade" honom. Aja han e rolig min bror i vilket fall som helst! Måste plugga Naturkunskap nu! Damp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0