Krig och Fred

Dagen har inneburit väldigt mycket krig mot en massa olika saker, först och främst var det franskan som skulle pluggas på, läxförhör idag och jag hade bara fokuserat  på Historian så jag fick råplugga på vägen in för att sedan göra halvt bra ifrån mig, det va en mening som jag hade 0 koll på vad det skulle vara för något. Annars tror jag det gick rätt bra. Lunchade uppe hos mamma eftersom ingen av mina sk. vänner ville äta med mig =/ men fick sällskap av Elli att byta kappa iallafall, så nu har jag en S med knappar som sitter kvar! Dock ska jag få de fastsydda på affärens bekostnad om knapparna på denhär kappan lossnar. Palla betala över 1000.- för en kappa som går sönder. Suck. Aja på väg hem från stan bestämmde jag mig för att ta och plugga franska iallafall så jag lär mig den där skiten ngn gång. Il Elle Chez och monsieur och allt. Franskan har jag dock inte slutit fred med än, det har jag dock gjort med historian. Äntligen färdig :D Så nu ska jag bara hålla tummarna för ett högt betyg.  Så nu ligger jag här i sängen som är fylld med en massa papper, en pärm, en tom stor påse, väska, ipod, telefon, block x2, tv kontroll, prydnadskuddarna och under allt detta ett överkast och sen det vanliga: Lakan, täcke, kuddar, gräs, grus, kantareller och en liten liten flodhäst! Men flodhästen kommer bara ut på natten och hoppar studsmatta på min näsa när han tror att jag sover, men jag brukar vara vaken, ock tycker jag om den lilla filuren, han heter Sven.

Aja adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0