Kappa och Slappa

Fortsätter med rimmandet så diss på dig Sofi xD

Nejmen iallafall dagen gick till så att jag började med att dra mig ner till vårdcentralen för att kolla på de där gigantiska köttsåren jag har på benen. Efter det blev det till att kriga sig till skolan där jag träffade på mamma innan för att lämna över Jensen matkortet så hon kunde köpa en macka till mig eftersom att jag skulle direkt på jobb intervju efter skolan. Eller lektionen korrekt sagt, hade ju bara historia. Det gick oerhört bra faktiskt, hamnade i samma grupp som Viktor, Mårten och Varasch (stavn?) och jag va den som jobbade mest. Stolt. Och de va ju faktiskt väldigt bra att jag fick lära mig  Power point förra året för då kunde jag flasha lite med mina datorkunskaper. Iallafall så blev det att jag efteråt satte mig på 4an och åkte bort tillk vallahallavägen 92 där jag var på jobb intervjun. Kändes riktigt bra faktiskt men vi får se hur det blir. Väl hemma satte jag mig framför datorn direkt för att skriva vidare på historian vilket jag också gjorde. Stolt. Kommer nog att vara klar till imorn. Eller jag ska vara klar till imorn. Hm, sen ringde pappa lite förvånande upp och frågade om jag skulle med på bio, batman, jag e inte den som är sen att tacka ja så då blev det bio. Och en Kappa blev det inhandlat också, as fin va den =) Men så klart så lossnade en knapp när jag kom hem så det blir till att åka och byta. Ska tydligen köpa en större storlek då också  ^^ Kontraktet skrivs nu på lördag, det blir att Jenny köper honom.

Måste påpeka att de första 10 minutrarna av bion satt jag och luktade på popcorn då ngn dum jävel bakom mig tagit av sig skorna. Det luktade as äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0