Igår

Skrev ett jätte bra inlägg igår som av någon anledning inte har sparats. Damp. Aja.

Jag börjar störa mig oerhört mycket på sättet jag skriver, jag bloggar ju för min egen skull. För att jag ska komma ihåg saker och egentligen ger jag blanka fan i om någon läser vad jag skriver eller inte. Men sen blir jag inspererad av alla blondinbellor och kissiessar och allt va de där "stora" nu heter, och det är klart att det skulle vara roligt. Detta har dock ineburit att jag totalt hoppat över att skriva saker som ligger mig nära om hjärtat och som jag själv kanske skulle vilja läsa om en massa år. Nu verkar det som om jag skriver till någon annan än mig själv, och det känns verkligen inte rätt. Såg igår filmen Skicka vidare med han den där lilla jätte söta killen, och den var verkligen hur fin som helst och i slutet var ögonen helt fyllda med tårar för då slog det mig igen, döden kan komma när som helst och det gäller att ta hand om de som man har omkring sig. Jag vet inte egentligen, mår inte så värst bra nu, det är jätte jobbigt med allt. Ozzy tar upp en väldigt stor del men sen är det också en massa annat gammalt skit som kommit upp till ytan bara på grund utav detta. Jag som mått så bra så himla länge. Utan cigaretter, utan alkohol och utan mycket, men med så mycket som får mig att må bra. Alkoholen har jag hållit mig undan väldigt bra faktiskt, inte på flera helger nu, trodde att abstinensen skulle bli mycket värre men så farligt har det inte varit. Cigaretterna vill jag inte ha, men jag vill ändå, för den gör mig ändå så lugn när jag är mitt uppe i det, nu känns det som om en attack är på väg och jag vet att om jag går ut och röker så kommer den inte att komma, men jag ska övervinna det. Ingen attack och ingen cigg. Ganska enkelt. Snart är mamma hemma också. Det känns riktigt bra för att sitta hemma själv när jag mår som jag gör är inte det bästa. Iallafall jag måste ta och skriva på Naturkunskapen nu också.

Idag var också dagen jag blev elevråds tant, det blev lite huxflux men det ska nog bli bra, om inte annat ser det bra ut på CVt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0