hm

Ska jag ta och beskriva dagen då. Klockan var ställd på 06.00 imorse för att jag skulle hinna duscha osv. Jag råkade dock försova mig lite men som tur var så hann jag till skolan i tid ändå utan att se ut som en zombie :D Eller det gjorde jag i princip ändå, vi skulle lära oss att andas med magen idag på den mentala träningen. Vilket innebar att eftersom jag redan var halvt död och trött när jag kom blev det bara ännu värre desto längre tiden gick då vi skulle gäspa och hålla på. Så efter den lektionen när jag hade håltimme och resten av klassen skrev matte prov la jag mig på soffan och sov innan det var dags att plåga sig igenom en franskalektion igen. En lektion till bara sen skiter jag i det! Pallrade mig sedan på pendeln ut till bro där jag skulle rida Diò dock hade jag glömt ringa och påminna om att jag skulle komma så var dörren låst. Kanske inte så konstigt så jag åkte hem igen. Dock dröjde det en timma till bussen gick igen s¨jag började gå. efter 1 busshållsplats var jag helt slut och det råkade stå en bubbe på andra sidan vägen som vart och plockat svamp med sin fru som jag fick skjuts av till kungsängen station. Jätte trevliga var det. Väl hemma igen så åt jag mackor och drack juice innan jag fastnade framför datorn och Tvn som vanligt. Hade tänkt plugga men jag orkade verkligen inte, känns som om jag håller på att bli sjuk. Jag drog ut och red Diò tillslut iallafall, morsan hängde med och det var hur trevligt som helst =) Nu lär jag väll ta och slagga snart..

Kommentarer
Postat av: Sofi

Vilken otursdag :) hah :p

2008-09-30 @ 19:26:24
URL: http://sofiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0