Helgen

Ja då e det dags att förklara hela helgen då. Fredagen såg ut så att jag skulle ha druckit tillsammans med Viktor i klassen, men nhan va gay och kom aldrig och jag höll på att frysa röven av mig i Rålis så jag drog hem till Milla och Chris istället där Alex var också. Skit kul att äntligen få träffa henne också. Typ direkt när jag kommit så bestämmde vi oss för att köra öl spelet. Det va inte en så bra idè då jag blev relativt berusad relativt ganska jävla fort. Men vi bestämmde oss efter ett tag att gå ner till Millas jobb för att hon och Chris skulle ta en öl, jag och alex träffade pöjkar och helt plötsligt blev vi 7 pers istället för 4. Trevlans, de va faktiskt väldigt trevliga de lirarna också. Lite senare så kom Viktor och hans polare ändå, Christoffer också.. Det va inte bra med tanke på hur mobbad jag kommer att bli på måndag >.< men i vilket fall som helst så har jag en snygg röv. Efter all denna skit så vaknade jag upp dagen efter (inte ensam xD) i en dubbelsäng där vi låg 4 pers = trångt. Men iallafall och upptäckte att min telefon och Ipod var borta. Fatta dampen jag fick. Red lektion för Åsa på Diò sen, det var hur kul som helst att äntlugen få sitta på hästryggen och rida lite seriöst. Sen var det bara till att åka hem och äta mat innan jag drog vidare hem till Sofi där vi satt och drack lite vin, pratade, spelade kort och sjöng singstar! HAHAHA som vanligt så ägde vi sönder sheisse glad att inga grannar kom och klagade iallafall ^^ somnade rätt tidigt eftersom jag fortfarande var sliten som få efter fredagen. Känndes lite elakt mot Sofi faktiskt men på tisdag blir dt simma igen iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0