Fuskare?

Idrottsdag idag då. Krigade som fan men det gick inge bra ändå. Suck. Förbannat. Vi förlorade typ hela tiden och jag va så inställd på att vi skulle knäcka.. Aja. Vi tar igen på ngt annat sätt ngn gång.. Som vanligen var det ju dock så att motståndarlaget fuskade och dommaren va blind. Ömn. Inte säker men hela klassen verkar vara rätt taskiga förlorare. Men vi hade sjukligt rolgt iallafall.

Har tänkt lite idag på hur det känns att bo hemma och så. Jag trivs jätte bra och tycker det är skönt att bo hemma. Under året jag bodde på Berga och hos Josefine så hände det dock ngt, jag har växt upp och hur mycket jag än älskar mina föräldrar och allt så känns det ändå som om jag inte borde bo hemma. Pengarna för dt har jag verkligen inte vet verkligen inte hur jag ska få dt att gå ihop, men det känns inte riktigt rätt att bo hemma bara. Det e många som bor hemma länge, det vet jag. Men jag vet inte vad det är, kanske är jag något mognare än andra, kanske inte, vad jag vet däremot är att det är skönt att bo hemma och jag tycker det är underbart! Det tycker jag verkligen! Men frågan är om jag trivs med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0