Snällhet

Jag pallar för fan inte, jag mår för fan inge bra, inte alls om jag ska vara helt ärlig och så kommer jag till skolan hoppas på att klassen ska vara densamma men inte då, bara på några dagar har de blivit total kaosade. Vi kastar papper på varandra och spelar musik högt som in i helvete! Fy fan kan inte staten tillåta att man sjuter människorna i huvudet. När man inte ens visar hänsyn när klasskamrater säger till så är något allvarigt fel! Visst jag har kanske inte vart den mest tysta undner mina dagar men jag slutade ju om någon i klassen sa till mig. Lärarna kanske jag kastade lite skit på men andra elever tycker jag fan att man kkan visa lite respekt för. Uner naturkunskapen blev jag så jävla förbannad att jag gick därifrån och när folk säger att våran klass är så tråkigt och allt va det är, låt det vara så då?! Vill du ha roligt åk till grönan eller något för fan! I skolan går vi för fan i skolan, gå från lektion eller något , och visst ojojoj jag måste vara för att mamma och pappa tvingar mig. WHAT EVER?! Ut med packet! För fan!



Sofi :D Jag vet vad låten heter :D

Yves larock rise up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0