Frågan

Vad är det då jag ska se till att göra, kännde mig inte alls bra idag, varken psyk eller fys, fråga mig inte varför för det kan jag inte svara på själv men jag kände mig väll lite låg bara. Något jag tycker alla ska ha rätt att känna. Kände det redan i början på morgonen att det skulle bli en jobbig dag men när jag kom till skolan känndes det nästan värre. Suck. Jag som alltid nu senaste tiden tyckt att det har vart kul och så blev nu med ens jätte uttråkad och ville bara hem. Inte så förvånande kanske med tanke på hur skoltrött och jävlig jag har vart tidigare, inte direkt så att jag kan förvänta mig att allt ska gå i en handvändning. Då var det faktiskt väldigt skönt att under Matten bara kunna gå med tanke på att jag inte läser den kursen. Sen hade vi första lektionen i mental träning idag, Det va intressant och nu sitter jag här och har precis kollat på ett avsnitt av prison break och lyssnar på Fur Elise. Får mig att tänka på min faster Eva vilket gör mig glad =)
Nu kom mamma hem så tänkte at jag ska ta och hjälpa henne och laga någon middag, e svin hungrig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0