Egen sovmorgon

Råkade visst vakna lite sent imorse, tack å lov att mor min kom och väckte iallafall. Det finns många olika anledningar till att jag tycker om att mamma jobbar så nära mig, en e den att hon kan skjutsa in mig till skolan när sånna här saker händer, inget jag förväntar mig men dock vädligt tacksam över. Utöver det var jag på min första svenska lektion idag, så kan det gå när jag lovat en viss Elli att jag ska luncha med henne utan att kolla på schemat innan. Suck. Dock va det lite intressant fick gå igenom vad som kunde komma upp på en arbetsintervju, de va trevligt =) Dock vet jag ju redan att mitt CV knäcker och jag äger på intervjuer då jaga fck jobbet jag sökt! Woho!

Min Sofi hade köpt min choklad också :D Kärlek till henne så efter plugget åkte jag upp till henne för att hämta den, vad där väldigt länge och vi pratade en jävla massa skit och sjöng singstar och grejer. Iallafall slutade det med att jag glömde min choklad.. =/

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG !! HUR KAN MAN GLÖMMA CHOKLADEN!!! Fan det misstaget har jag nog aldrig gjort. inte när det gäller godis eller dylikt iaf xD

2008-09-19 @ 17:34:53
URL: http://kn1v.blogg.se/
Postat av: Sofi

Haha jag har inte rört din choklad, den ligger fortf. på TV och väntar på dig :) :p

2008-09-19 @ 18:02:03
URL: http://sofiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0