Chatten

Mikaela - volontärarbetare? =) säger:

haha det e klart ! de e ju enda anledningen till att jag vill umgås med dig jue o.O bara för att du kan franska har du inte fattat det xD


Mikaela - volontärarbetare? =) säger:

jorå mina bästisar är liute bortprioriterade för tillfället xD


Mikaela - volontärarbetare? =) säger:

men ändå ^^


Frida~ säger:

jo, jag ahr fattat det!


Frida~ säger:

åå, stackars bästisar


Mikaela - volontärarbetare? =) säger:

joo jag vet .. men snart ska de få vara med och leka igen


Frida~ säger:

okej, men va snällt av dig


Frida~ säger:

jag leker med min svenskabok och engelskauppsats


Frida~ säger:

men inte just nu


Mikaela - volontärarbetare? =) säger:

haha men gud va elakt av dig! Palla leka med datorn men inte dina böcker o.O


Mikaela - volontärarbetare? =) säger:

men imorn på historian lär khmererna få leka med mig igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0