Börja skolka ?

Har ju som sagt bestämmt mig att jag inte ska skolka alls nu för tiden, men det känndes verkligen som att jag skulle göra det idag. Krigade dock som fan för att sitta kvar och inte få frånvaro, visst jag kanske vilade ögonen och smsade lite under tiden. Men jag var där! Det var ändå det viktigaste, det var ju hur många som helst som drog under rasten. Jag stannade kvar iallafall tillsammans med Elli, Frida och pojkarna. Vi hade rätt bra utsikt där uppefrån, dock inte på föreläsaren men på de andra i klassen som satt där nere. Mohaha xD Verkar som om vi har en toffel i klassen. (Han jag krigade mot igår i Rom spelet) >.<

Haha juste på tåget hem så råkade jag skämma ut mig rätt ordentligt. Tåget var tvungen att stanna pga. ngn anledning som jag inte är helt 100% säker på. Det var säkert nödvändigt iallafall. Så vi står stilla där ett tag och jag kollar runt lite i vagnen. Då helt plötsligt åker det förbi ett tåg och oberedd som jag va hoppade jag till och flämtade till höögt och ljudligt. Folket omkring mig bara stirrade. *suck*

Imorgon så ska jag dock vara med på min första idrottsdag sen i 6:an typ. Ojojoj vad jag ska kriga. Har förvarnat alla att jag inte e så bra så de  e medvetna iallafall. Göra mitt bästa, det ska jag däremot göra. Ingen ska kommaoch säga att jag gjorde dåligt ifrån mig efteråt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

BRA JOBBAT! :D Ingen skolk for shiznit!!

hahahahaha kan tänka mig dig sitta där o hoppa typ 2 meter, o att tänka sig folkets blickar e inte så svårt heller. xD



Vet du! Jag sitter vid en sån där krånglig mac nu!! Lite stolt för jag har typ börjat fatta massa!! :D :P <3

2008-09-04 @ 09:44:45
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0