Av allt

Av all skit som det va jag skulle göra så har jag inte gjort någonting. Blev alldeles för förstörd psykiskt för att orka och när mamma inte va hemma blev det hel hemskt! Så jag åkte ut till Bro stallet där Åsa tipsat mig om att det skulle hållas lektioner utav ngn tränare, så jag tänkte att why not, skönt att komma ut och lufta benen. Och det var det verkligen! Träffade på en massa folk som jag inte träffat på en evighet. Och tränaren var en ridlärare från Berga. Åsa och en hel del andra verkade gilla henne, men jag med mina förutfattade meningar om berga folk hade väldigt svårt  att ta henne på allvar. Träffade också på Suzanne, Tina, Tarja och Iida vilket var jätte trevligt =) Men nu ska jag börja rida Diò iallfall =) ska bli jätte kul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0