Äntligen

Efter mycket om och men och bråk med daton har jag lyckats med att få upp bilden på min käraste!
Så vacker!


Är inte i skolan idag, känns lika bra med feber och allt. Suck. Låg och kollade på Anastasia tidigare, världens bästa film! Och jag somnade, då är det något riktigt farligt på gång. Visst den va på franska för att jag ska fatta uttalet bättre men det spelar verkligen ingen roll, kan ju varenda sång och replik på både svenska och engelska så hänger ju med i handlingen och så. Men att somna i den filmen får mig fan att skämmas. Har skrivit lite på historian också, vi har ju ändå historia lektion idag så jag kan ju jobba lite hemifrån, blir dock helt förjävligt skrivet, hänger ínte med över huvudtaget. Idag som jag skulle ha åkt och simmat med Sofi också.. Suck.. vill ju men det går verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0