Vilse i staden ramlar hon omkring

Jag var på franskan idag. WOHO! Bestämmde mig för att det här var sista gången nu för jag orkar verkligen inte med det där längre. Ska prata med lärarna imorn och så får vi ta och fixa privatlärare också. Det via morsan och blocket xD lite snobbigt kanske men oj så mkt bättre det kommer att gå. Varför utsätta mig själv  för en sån sak när jag ändå bara mår dåligt av att vara på de lektionerna? Sätter faktiskt mitt eget välmående framför ett betyg som jag ändå kommer se till att fixa men på egen hand. Iallafall så efter lektionen så gick jag och Frida iväg till Ilpiatto och hon försöker övertala mig om att inte sluta men e ganska så bestämmd aja i vilket fall som helst så satte vi oss på en buss som det stod Fridhemsplan på. Det lär ju jätte bra eftersom att det var dit vi skulle. Dock började bussjäveln köra konstiga vägar men tillslut så stannade den vid en tunnelbana i Kristineberg. Det här stället har jag inte den blekaste aningen om vart det ligger men det var i Stockholm iallafall. Där satte vi oss på en tunnelbana som skulle ta oss till Fridhemsplan äntligen. Dock var det också fel för vi åkte över en bro och hamnade i Alvik. Helt lost och verkligen 0 koll på stället. Efter ca 45 minuters irrande så var vi iallafall på tunnelbanan på g mot hjulsta. Denna gången var det rätt eftersom jag skulle dra mig till sumpan och åka hem därifrån för att slippa gå i regnet. Allt det här åkandet gjorde dock så att jag missade bussen i kallhäll vilket innebar att jag fick gå hem. Det är inte så farligt i sig men när regnet bara öser ner och jag bara vill hem och lägga mig i sängen å kolla på prison break. Då är det farligt! o.O

Kommentarer
Postat av: johanna

Asså stan suger!! Det är assvårt att hitta!! XD Har bott i sthlm hela mitt liv jö men fifan det går inte att hitta!! :O

2008-10-01 @ 18:36:43
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0