vem vet?

Sitter jag här igen som vanligt då, borde göra massa saker men har ändå fått en hel del avklarat, gjort lite på historian , resten får faktiskt Elli göra då det ändå är ett grupparbete. Jag har också tagit och vikt en massa tvätt, eller massa och massa men det som var rent så nu lär morsan bli glatt överraskad när hon kommer hem.
Är helt galet trött, och jag som tänkt åka och simma idag innan jag åkte ut för att hämta småbarnen på dagis, men nu blev det inte så, skulle ha träffat Bert men den fittan verkar inte ha vaknat än och jag är inte den som ringer och väcker folk medvetet! Så nu ligger jag här, uttråkad och trött, väntar på att klockan ska ticka på lite och bli 3 för då ska jag bege mig ner till station och sen iväg till kusinerna! funderar på att göra ngt nyttigt och nödvändigt medan jag är igång men njae, vi får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0