sömn

Dagen har vart väldigt trött. Somnade vid 11 igår och ställde klockan så jag skulle hinna till första lektionen. (missen e väldigt duktig , hon skrev tom. till mig idag! : _______________________________ÄÄÄ tror det betyder: klappa på mig !Är dock inte säker..)
Iallafall tillbaka till min jävla dag. Somnade ju vid 11 ställde klockan och somnade om. Morsan min kom och väckte mig vid halv 8 och frågade om jag inte började klockan 8. Vilket stämmde och innebar att jag skulle missa första lektionen.
Sen har också min hals betett sig underligt (känns som om jag har en clementin i den) och jag var verkligen jätte seg. När jag kollade senare under dagen om jag hade feber stämmde det också.. Somnade om sen i vilket fall som helst och sov fram till 12 = ca 12 timmars sömn eftersom jag va uppe och åt på morgonen och så. Efter det har jag iprincip legat i sängen hela dagen, gick upp en sväng för att äta lunch med mamma och pappa och så badade jag också.. Runt 4 tiden gick jag upp iallafall och satte mig och åt lite samt kollade på tv då Emily ringde. Jätte kul att få prata med henne också.. Det blev lite om Berga, och allmännt hur hon hade det och hur jag hade det!


Kommentarer
Postat av: johanna

illa att försova sig sådär.. det gör jag aaaaaldrig.. Fint väder lalala :D

Hoppas sjukan går över snabbt :)

puss <3

2008-10-03 @ 12:47:31
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0