Skrivkramp?

Jag har böckerna framför mig och jag vill börja skriva så jag kommer igång iallafall, och jag började skriva men jag har inte en aning om vad och sen så läste jag igenom frågan och då var det något helt annat jag svarat på. Jag blir bara så himla trött på att det alltid ska bli såhär, jag som ändå har ambitioner och vill att det ska gå bra och så sitter jag här med allt bredvid mig och har läst igenom allt men jag kan bara inte få ner sakerna på pappret. Det är som om jag har fått skrivkramp och inte bara när det gäller skolarbetet men över huvud taget, förut kunde jag lixom sitta och skriva massa skit saker som typ noveller och bara allmänt om all möjlig skit, men nu går det bara inte. Det enda som jag skriver över huvudtaget e det jag skriver här, i en jävla blogg och hur bra är det skrivet här egentligen. Suck. Vill bara få tillbaka min gamla lust att vilja skriva, min gamla lust att göra ett bra skolarbete och hela skiten. Håller tummarna för att det bara ska vara febern som spökar ang skolarbetet och att det kommer å gå tillbaka till samma som det var bara för några veckor sen igen när jag blir frisk. Jag vet dock inte. Hoppas det, skrivkrampen har dock suttit fast i mig i över ett år så där har jag knappt ens några förväntningar på att det ska kunna gå att få tillbaka. Kan ju knappt ens stava till simpla ord längre. Förstår inte, får väl ta och börja läsa böcker igen, men de e så tråkgt nu när jag har börjat fasta framför datorn och nörda mig istället. Det är ju så mycket roligare. På tåget in till skolan försöker jag ju bara plugga så där kan jag junte läsa. Nej fy fan. Jag tar och går ner å lägger mig å vilar istället. Mycket mer najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0