Rädsla

Nu gör jag samma sak mot denna lirare som Sofi gjorde mot mig men jag behöver verkligen skriva av mig och det här är verkligen något jag vill kunna läsa sen. Hemliga blogginlägg JA TACK! Men iallafall..

Har verklgen haft en helt underbar dag idag som jag tillbringade tillsammans med honom. Vi gick omkring inne i stan och kollade på kläder/skor/väskor åt mig men det slutade med att jag bara köpte en halsduk på HM för 20.- och fastnade i en sko på Din sko! Mamma fick träffa honom också och det va ju något tidigt kan jag tycka med tanke på att jag inte ens vet själv vad jag känner och vill men det kanske inte e så konstigt med tanke på att jag bara har kännt honom i lite mer än en vecka. När jag följde med honom ner till stationen som kom dt på ngt sätt upp vad vi va iallafall och det var väl "dejtande" och det är väl trevligt att veta vart vi ligger någonstans iallafall. Men jag vet inte vad jag vill för efter att vi sagt det här blev det hela så verkligt och jag blir rädd. Spec med tanke på att det känns som om jag vart med om precis samma sak tidigare med Mats, en sån jävla underbar kille men där gick det ju käpprakt åt helvete och jag vet inte om jag orkar av en sån sak en gång till. Då kanske det var eller kanske det var jag som sabbade hela skiten men jag vill ändå tro att det fanns någon mening med det, jag hoppas det och om jag nu gör samma misstag en gång till? Jag vet inte. Jag är bara riktigt rädd för att jag kanske skulle börja få riktiga känslor för denna lirare. Spec med tanke på att jag fortfarande tänker på Mats? Sofi! Vi måste verklligen bränna boken för det börjar komma upp till ytan igen! Så rädd för att såra igen, så rädd för att bli sårad, så jävla rädd för att hitta den rätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0