prutt

Idag så ska vi ha historia, måste prata med Josefin om den där uppsatsen och vad texten menar för jag får det verkligen inte att gå ihop >.< allt bara luddar ihop sig och så blir det pannkaka av allt i slutänden ändå.. Men imorgon så ska jag göra klart den, kommer ju att vara hemma hela dagen så det är ju lika bra att göra något vettigt med den tiden. Idag är det nämligen möte där jag, mamma, Anna och Anna ska prata om mina framtida franskstudier. Intressant värre! Nejmen faktiskt ska bli jätte skönt att få börja plugga franskan själv! Saknade dansen och prat med Frida och Anton i söndags också! Får ta igen det på söndag. Verkar som att feern har försvunnit totalt nu också men ändå så luddar allt ihop sig o.O något irriterande faktiskt men nu e det bara till att börja kriga igen och få allt att gå som smort! Sen kom jag på att jag e elevrådstant nu också! Sheat... Får prata med folk om det idag för jag hänger inte riktigt med på det där över huvud taget. Men men det löser sig alltid och sen kommer det ju att se bra ut på CVt xD

Later on så ska jag åka ut och rida =) det ska bli jätte skönt och imorn blir det simmning med Sofi! As najs! Kanske ska ut och ta en joggingtur också.. Nej .. xD

Kommentarer
Postat av: Frida

vi saknade prat med dig också! eller iaf jag.. jag kan inte prata för antonxD men det tror jag nog. vi kan ju inte leva utan att bevittna din otroliga balans. dina finfina snurrar är som luft för oss:D!

2008-10-07 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0