Pfft.

hm, vart ska man börja, i torsdags så va jag i skolan och åkte sedan och träffade Andreas, vi åkte runt i tunnelbanor och tunnelbaneluffade med hans kompis och hans kompis inte flickvän. Slutade med att vi hamnade uppe på Liljeholmen och satt och tittade ut över vår vackra stad. Här uppe så pratade vi en hel massa om allt möjligt som idag känns helt meningslöst. Visst det jag sa stämmer men om han sa det bara för att? Vad vet jag, påstår att det inte är det men jag kan inte råför att jag misstror alla som har en korv mellan benen som vill mer med mig än att bara vara kompisar. Men det är som det är, på idrotten igår så var jag med också.. STOLT som få :D . Vi var tre tjejer och 9 killar om jag inte minns fel, cp klass jag går i. Eller vänta, det är ju inte alls cp att skolka från idrotten, det är ju något som alla ska göra >.< Efter skolan så drog jag direkt ut till fruängen där jag träffade på Milla och Chris som satt nere på Millas jobb och tog en öl. Så där satt vi ett tag och snackade skit med en stamkund, Jari kom senare och vi drog upp till deras lägenhet och började kröka. Träffade på Gurra och Alex inne i stan också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0