Massor av barn

Tillslut så fick jag tag på Bert iallafall. Han sov inte utan kunde bara inte skicka sms. Aja så kan det vara. Det var väldigt underbart att få träffa småkusinerna igår. Började med att hämta Edvin som var helt underbar, kastade sig runt halsen på mig och sa: Jag älskar dig Mikaela. Jag har saknat dig.
Den här lilla grabben på snart 3 år som råkar vara min Gudson.. Helt galet hur underbar den lilla grabben är.. Efter det gick vi och hämtade Ebba, inte för att jag behövde hämta så mycket för när hon såg mig och Edvin rusade hon fort som fan fram till oss och höll på att välta omkull mig när vi skulle kramas.. Men det är som det är.. Älskar de där små barnen oerhört mycket. Den äldsta (Evelina) kom hem tillsammans med min faster när vi tre redan va hemma. Efter middagen så drog jag mig till Rotebro där jag va med Bert och var barnvakt åt hans brorsbarn. Mycket barn blev det igår.. Men det är riktigt najs faktskt. tycker ju om de små sakerna mycket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0