Insikt

Har kommit till insikt om att utsikten härifrån är väldigt tråkig.. Nejmen iallafall har jag kommit till insikt om att jag inte mår bra utav att dricka alkohol i för stora mängder. Vem gör det egentligen? Men ändå, ångrar verkligen hur jag betedde mig i helgen. Pga. en jävla fylla har massa gamla saker kommit upp till ytan igen. Jag är bara så jävla rädd över att jag ska bli den personen som jag en gång var igen. Verkligen jätte rädd! Eftersom att jag verkligen inte mådde någe bra nu. Har haft en livlig diskutin med Åsa idag också om mitt beteende och hur andra beteer sig och varför folket gör som de gör. Jag mår bra av att inte dricka... kanske är dt så att jag ska skita i det och bara sluta dricka?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kanske inte helt, men bara dricka vid speciella tillfällen och då kanske i måttliga mängder?

puss <3

2008-10-02 @ 10:00:03
URL: http://kn1v.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0