Idioter

Har vart vaken i snart 1 hel timme och blev väckt på det sämsta sättet man kan tänka sig. Utanför min dörr stod det nämligen personer och skrek av anledning jag inte vet, eller skrika kanske är att ta i men de pratade oerhört högt och det kunde jag ha överseende med, men när de sedan satte igång något som lät som en moppe trodde jag att de skulle försvinna men nej då, det var ingen moppe utan det var en motorsågssak som de skulle ta ner en massa träd med, precis utanför mitt fönster.. Före klockan 9 på morgonen! Visst "normala" människor jobbar vid den tiden men då får man ju tänka att detta inte är ett område med normala människor utan ett område fyllt med pensionärer som bara går hemma hela dagarna. Och allt det där sågandet höll de på med i något som känndes som en evighet och ju mer tid som gick u surare blev jag. När jag sedan gick och öppnade dörren för jag tänkte släppa ut katten (då hade de dragit sig vidare för att såga ner grenar på träden i skogen o.O) upptäckte jag att de sågat ner ett helt träd som är precis utanför min dörr. Och det tycker både jag och farsan att de borde ha frågat om för vad jag förstått så är det "vår" mark..

Kommentarer
Postat av: SARA SOLVIK:)

Alla tycker och tänker så himla olika om vad smal är.. benig, smal, normal?!

vad är smal för dig?

Förklara gärna det i min blogg

2008-10-22 @ 11:33:09
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0