hår

Jag har nu suttit och tänkt lite, och funderar på att ta å färga håret svart igen.. Det va ju jällans fint faktiskt, men ändå så vill jag inte slita på håret och det kommer inte dröja spec länge förrän jag kommer vilja bli blond igen. Men jag e sugenm på en lite mindre förändring faktiskt. Så då är ju frågan hur vågad vågar jag vara? Ska jag bara taa och slänga i förlängningen. njaa. med tanke på att den e svart och jag e relativt blond i hela håret känns det lite wierd. Men sist jag hade den i var jag ju också blond men då hade jag ändå underhåret svart för att det skulle se bra ut och det gjorde det ju verkligen , tycker jag iallafall. Kanske ara ska ta och slänga i lite gröna slingor? Har färg där uppe och den går ur på bara några tvättar men nää ändå inte, passar inte riktigt mig just nu... hm..

Kommentarer
Postat av: Yossie

NEJ BEHÅLL DITT BLONDA HÅR!! jag är ju snart blondin igen, kom igen.. inte svart gumman! Du är ju så fin i blont! <3 Älskar dig

2008-10-22 @ 12:18:30
URL: http://yossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0