gårdagen och dagen

Igår så va jag i skolan och skötte mig utmärkt! Vi började med nytt på historian om Sveriges historia som jag bryr mig så himla mycket om NOT men så kan det vara ibland. Efter det åkte jag in till stadsbiblioteket och lånade böcker om Bioenergi, det va ju dags att börja med den där jävla uppsattsen i naturkunskap men det struntade jag i och åkte ut och red istället vilket var väldigt avslappnande men väl hemma blev det panikfyllt igen. Somnade rriktigt tidigt igår också. Sov lixom innan Ugly Betty slutat! Det e galet men så kan det vara. Dagen har sett ut så att jag i princip non stop har pluggat. Så nu äntligrn har jag tagit lite rast och ätit pizza :D Nu ska jag bara slappa lite och sen fortsätta med pluggandet,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0