gäääsp.

Nu har han precis åkt och jag ligger här ensam och kollar på reklam och är allmänt seg och glad. Är trött som få och känner mig stolt för att jag tog tag i saken och skickade in labrapporten idag och det var väldigt skönt att ha det avklarat! Efter det blev det franska pluggande och jag har även läst igenom papprerna i idrott som jag har prov i på fredag. Så nu ska jag se till att läsa igenom dem varje dag tills på fredag för då vet jag att det kommer att sätta sig. Ska också se till att gå å lägga mig i tid och komma upp  bra imorgon och komma igång på naturkunskapsarbetet. Är väl lite småsegt men jag ska inte ha några rester. Visst att ha en viss A hemma gör inte att konsentrationen blir den bästa på skolarbetet men om inte annat så gör det mig väldigt glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0