Det är fan inte normalt

Jag fattar verkligen inte vad det är för problem på mig egentligen. Jag bara sover och sover och när jag inte gör det så längtar jag till när jag ska få sova igen. Det är verkligen helt galet. Trotts detta har jag dock ändå fått en hel del gjort idag. Historia uppsattsen är äntligen klar, lät en kompis läsa igenom och jag håller med honom, det blev väl kanske inte den bästa. Det delades verkligen upp i G del och sen egna tankar där jag försökte få VG/MVG på. Hade vart oerhört mycket mer proffsigt om jag lyckats få ihop allt till en sammanfattande text där allt var inbakat men min ork är inte på topp så et blir bara till att hålla tummarna och äga sönder alla på den muntliga. Nu är det dags att börja på naturkunskapen också. Det skjuter jag dock upp till imorgon med all rätt för jag förtjänar att ha en lugn kväll nu! Jag var iväg och simmade tillsammans med Sofi också det var oerhört trevligt och blev 40 längder = 1 km. Stolt? JA sen pratade vi om hur det kan gå när man tror att man drömmer fast man egentligen inte gör det, som jag råkade göra i helgen. (ska berätta för hn) För då så hade jag ju en kompis som sov kvar och jag drömmde/halvdrömmde att jag åt kex med smör på och sen råkade jag ha alldeles för mycket smör på ena av de här kexen, tennisoll stor klump med smör! Och denna ville jag självklart spotta ut, dock ville jag inte göra det i "smörpaketet" så jag sprang fort som fan iväg till en toalett och spottade ut den här smörklumpen. När klumpen väl var utspottad vaknade jag och upptäckte att jag inte alls spottat ut en mörklump i toaletten utan jag hade spottat rakt på min kompis arm! Mindre trevligt JA! men oj vad jag garvade åt det idag i simhallen när jag berättade för Sofi. Efter simmningen så gick jag iallafall till jakan centrum och köpte en hud lotion och en väska! Jag behövde faktiskt en ny! Mina andra går ju bara sönder så nu har jag en i äkta skin .. AS BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0